Rehabilitační lekce

zdrava-zada-studio-life

Zdravá záda - Kajča

Ranní lekce na rozhýbání těla ideální start před sedavým zaměstnáním. Postupně se rozehřejeme od chodidel až po krční páteř, zaměříme se na rizikové oblasti s důrazem na záda - hrudní kyfózu a bederní lordózu. Lekce je vhodná jako prevence proti bolesti zad, krásná kompenzace dlouhotrvající zátěže i jen tak pro radost. Cílem lekce je srovnání těla do správného postavení ve stoji i sedu. Proto se zde může objevit i různé stabilizační cvičení, aktivace hlubokých svalů a využívání masážních pomůcek. Budete odcházet odpočatí, ve správném postavení a správně nastartovaní do nového dne.

mobility-and-core-studio-life

Mobility and core - Kajča

Uvolňující cvičení převážně na klouby a páteř se zapojením středu těla. Mobilizační cvičení krásně zvětšuje rozsahy kloubů a pomáhá k celkové volnosti pohybu. Skvělé cvičení pro všechny věkové kategorie. První část lekce bude zaměřena na hloubkové protažení a srovnání těla. V druhé části lekce se zaměříme na posílení břicha, jak hlubších, tak povrchových svalů. Obě dvě tyto složky jsou nesmírně důležité pro zdravé tělo. Pokud budete mít pevný střed těla a uvolněné klouby, mělo by vše fungovat v tom nejlepším duchu.

rehabilitace-studio-life

Mobility stretching - Kajča

Polední půlhodinka intenzivního protažení svalů i kloubů. Slouží jako kompenzace sedavého zaměstnání, aktivní stretching v půlce dne a nebo jako doplnění k silovému tréninku či jiného sportu.

sm-system-studio-life

SM systém - Eva

Je zdravotní cvičení využívající elastického lana, jehož hlavním cílem je léčit a regenerovat meziobratlové ploténky celé páteře. Metoda MUDr. Smíška je vhodná pro lidi s problémy bolesti i zad, ale i pro ty, kteří chtějí bolesti předcházet. Základního efektu, což je vyvolání trakční síly v meziobratlové ploténce, dosahujeme aktivací spirálních svalových řetězců, které zužují obvod pasu a vytahují tělo směrem vzhůru. SM systém vychází ze základního lidského pohybu – chůze, která je rozložena na jednotlivé cviky. Po zvládnutí těchto dílčích cviků se cviky spojují v optimálně koordinovanou chůzi. Tuto metodu využívá i mnoho vrcholových sportovců s cílem zvýšit sportovní výkon a předejít přetížení a degeneraci páteře a velkých kloubů při sportu. Na lekcích se kromě elastických lan používají balanční podložky pod chodidla a hole pro nácvik chůze. Pomůcky jsou k dispozici, cvičení probíhá bez bot.

Zdravá záda - Eva

Je cvičení na podložkách v základních vývojových pozicích (leh na zádech, na břiše, klek na čtyřech, sed...). Naučíte se jak cviky k protažení/posílení a automobilizace léty prověřené praxí ve zdravotnictví, tak i novinky z konceptů DNS podle prof. Koláře nebo fyzio modifikace z Pilates. Cvičíme s vlastní vahou těla, max. s využitím lehkého náčiní (overball, magic circle, toning balls, válce, fitballs). Lekce probíhá bez hudby za odborného dohledu fyzioterapeuta. Vhodné pro klienty s bolestí pohybového aparátu nebo jako prevence.

pilate-studio-life

Pilates- Marcela

je cvičení zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tento cvičební systém také zlepšuje flexibilitu těla, sílu a dýchání, vede ke správnému držení těla a pomáhá od bolestí zad a kloubů. Každý cvik vychází ze silného středu těla. Cvičení může být využito jako kompenzace k dalším aktivitám. Cvičí se převážně v nízkých polohách na podložce, využívat budeme různé cvičební pomůcky typické pro toto cvičení – válce, míče, malé těžké míčky, overbally, kruhy, gumy, bosu. Cvičení probíhá bez bot.

Pilates – Adélka

Pilates je cvičební metoda, která je vhodná pro každého. Může sloužit jako pomoc při bolesti zad, kompenzace sedavého zaměstnání, i jako vhodné doplňkové cvičení k dynamickým typům tréninku. Po hodině cvičení Pilates se budete cítit krásně narovnaní, zpevnění, ale zároveň odpočatí. Kombinace pomalého tempa a hlubokého dýchání umožňuje kvalitní a uvědomělý pohyb, díky kterému docílíte správného provedení cviků. Lekce se zaměřuje především na posílení hlubokých břišních a zádových svalů, zlepšení stereotypu dýchání, flexibility a pružnosti kloubů a páteře. Cvičení probíhá bez bot.

tai-chi-studio-life

Tai-chi - Draha

Obsahem výuky Yang Taiji Quan 28 jsou cvičení, která jsou součástí systému tradičních čínských bojových umění Kung-fu: • Přípravná cvičení – porozumění základním principům cvičení a zklidnění mysli • Zjemňování s celou řadou podpůrných cvičení směřujících k většímu uvolnění • Pozice pro správné držení těla a koordinaci pohybů • Pročišťování těla a kultivace Chi – obsahuje statická i pohybová cvičení, se zaměřením na celé tělo nebo jeho specifickou část • Koncentrace a vnímání Chi • K posílení těla, rozvoji pružnosti a zlepšení zdraví

Scroll to Top